søndag 25. januar 2009

Smykkeskrin




Smykkeskrinet her er også inspirert fra "kreativ hobby".
Min verson ble nesten dobbel så høy som den fra "k-h".
Perler, gull og sølv, preger denne boksen.
På lokket har jeg skrevet positive ord som er stemplet fra Quickuts. "Rommene" i esken er pyntet med falske blader i gull, sølv og hvitt og jeg har også festet gullklyper i hver eske. Sommerfugler, hjerter av speil og gullhjerter har også fått plass på smykkeskrinet. Planen med denne esken er å spare den til en spesiell anledning der jeg kan gi bort f.eks 4 par små øreringer!!??? Hvem vet??

1 kommentar:

  1. Hei Renate!!
    Fy søren så mange fine ting du har laget!! Jeg gleder meg til mange flere scrappe-kvelder fremover (ihvertfall når jeg får flyttet tilbake til Drammen).
    Jeg skal herme etter smykkeskrinet en gang altså! :D
    Hils de tre prinsessene mine fra meg da!
    Klem fra meg :)

    SvarSlett